Zηλεύω την πνευματική του εγρήγορση. Ξαγρυπνάει για όλους εμάς.Ζηλεύω το ερευνητικό του πάθος για τον εντοπισμό και την καταγραφή της πιο ασήμαντης λεπτομέρειας που ,όμως, είναι απαραίτητη για τη συναρμολόγηση των μερών σε όλο.Οι "χειροποίητες ιδέες", η εκπληκτική άνεση και ευχέρεια της γλώσσας είναι αξιοζήλευτα στοιχεία που σφραγίζουν την πνευματική πορεία του λογοτέχνη Πάνου Θεοδωρίδη.Ταπεινά, του αφιερώνω το παρόν ιστολόγιο ως μια μικρή ένδειξη ευγνωμοσύνης.

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΚΑΙ Ο ΚΛΗΡΟΣ ΠΕΦΤΕΙ...

Κάθομαι και βλέπω τα μηνύματα που μού στέλνει η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Με προσκαλούν, λένε, να συμμετέχω σε κληρώσεις για μεγάλα και ακριβά δώρα. Τον τελευταίο καιρό τα μηνύματα έχουν πυκνώσει. Ανοίγω ένα από αυτά και διαβάζω ότι ο αριθμός του κινητού μου έχει κερδίσει κάποιους πόντους που, αυτομάτως, με θέτουν σε μια πιο προνομιούχα θέση στην κλήρωση. Νιώθω τόσο μα τόσο ξεχωριστός από μια τέτοια διάκριση που αναρωτιέμαι  τι πρέπει να κάνω άλλο για να αυξήσω τις πιθανότητες να είμαι εγώ ο τυχερός της κλήρωσης. Η κινητή τηλεφωνία γνωρίζει την ορμητική μου διάθεση και σπεύδει με ένα δεύτερο μήνυμα να με καθοδηγήσει: Αν απαντήσω σωστά σε κάποιες ερωτήσεις θα εξασφαλίσω περισσότερους πόντους και άρα περισσότερες πιθανότητες και ελπίδες να κερδίσω! Συλλέγω μερικές από τις ερωτήσεις και τις παραθέτω: Ποιός είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για κάποιον που ταξιδεύει προς τα νησιά Σύρο και Τήνο και ενδιαμέσως θέλει να κατέβει κάπου αλλού;  Σε αυτήν την ερώτηση έχω  δύο επιλογές, τα Κύθηρα ή την Μύκονο! Η απάντηση, βεβαίως, είναι πανεύκολη! Στο παιχνίδι, όλοι πρέπει να μείνουν ικανοποιημένοι! Η εταιρεία πρέπει να μαζέψει λεφτά διευκολύνοντας την ροή των απαντήσεων και ο συμμετέχων-συμμετέχουσα θα πρέπει να μην νιώσει σε καμιά περίπτωση κούραση, απογοήτευση και μια μικρούλα υποψία ότι τον θεωρούν ηλίθιο! Άλλη ερώτηση: Να βρεθεί ηθοποιός που το επίθετό του θυμίζει αλλαντικό! Οι επιλογές που έχω είναι δύο, Κλάιν ή Μπέικον! Λέω να προτιμήσω το Ζαμπόν! Σε μια άλλη ερώτηση με ρωτούν να τούς απαντήσω τι ζώδιο θα ήμουν αν είχα γεννηθεί αυτό το διάστημα. Οι επιλογές είναι και πάλι δύο: Καρκίνος ή Λέων. Αν και δυσκολεύομαι να απαντάω σε υποθετικές ερωτήσεις, θα προτιμήσω τον Μινώταυρο! Αν θα μου χρεώσουν έγκυρη την απάντηση, δεν το γνωρίζω. Ωστόσο, αυτό που μπορώ να επιβεβαιώσω είναι ότι  θα μού την χρεώσουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου